Vizuál kampaně „Královských 72 hodin“

Dlouhodobou a obsáhlou kampaň, jejímiž tvářemi se staly slavné české osobnosti například z kulturního nebo sportovního prostředí, tvoří několik druhů výstupů – od fotografií, přes články a rozhovory až po posty na sociálních sítích. Podívejte se, jak byla kampaň pojata vizuálně a které z českých celebrit se do ní zapojily.


Zvětšit mapu
Tvářemi kampaně, jež odstartoval nedávno a bude probíhat až do konce tohoto roku, se stali hudebníci Michal Dvořák, Felix Slováček a Václav Noid Bárta, operní pěvkyně Andrea Kalivodová, atletka Denisa Helceletová, veslař Ondřej Synek a podnikatel Viliam Sivek. Všechny tyto známé osobnosti žijí ve středních Čechách, kraj velmi dobře znají a ač ho mají prozkoumaný, cestování je baví natolik, že stále nadšeně objevují jeho nová zákoutí a krásy. Každý z ambasadorů a obě ambasadorky se s námi o své tajné středočeské lásky podělili v rozhovorech. Tato místa byla rovněž zapracována do vizuálního pojetí kampaně a jejich fotografie se objevují na billboardech, v médiích a na sociálních sítích. Jelikož se jedná o osobní tipy, poslouží zajisté jako skvělá inspirací pro každého, kdo přemýšlí, kam se v létě vypravit na výlet nebo kde strávit letošní letní dovolenou. Autorem fotografií našich ambasadorů a ambasadorek se stal Vladimír Kiva Novotný.
CLV nahledy, obrázek se otevře v novém okně

BB nahledy, obrázek se otevře v novém okně

Vytvořeno 19.6.2020 13:10:17 | přečteno 476x | Katerina.kuldova
 
 
load