Vyhledávání

Neobjevená místa

Objevte více

Z Mariny Týnec nad Labem za Řepařskou drážkou přes Jelen

Z mariny vyjedeme asfaltkou a polní cestou západním směrem do Lžovic, dáme se hlavní silnicí dolevva a po 100 m odbočíme doprava do kopce na silničku, na 1. křižovatce odbočíme doleva do borového lesa, kde se na první křižovatce napojíme na zelenou turistickou značku. Po ní pojedeme přes obec Jelen až k rozcestí, kde odbočíme doprava na žlutou značku, která nás dovede k úzkokolejné železnici, řepařské drážce. Za kolejemi žlutou značku opustíme, pojedeme rovně a po 100 m odbočíme doleva. Polní cesta nás dovede k cyklotrase 4348, po níž dojedeme až k nádraží Kolínské řepařské drážky (www.reparskadrazka.cz). Odtud můžeme vlakem i s kolem cestovat do Býchor, kde drážka končí. Z konečné stanice naše další cesta vede nejprve obcí Býchory, pak lesem, nejprve po žluté k rozcestí, a poté po modré do obce Jelen. a po zelené zpět do Týnce nad Labem po stejné trase.

Zvětšit mapu
Exportovat trasu do gpx

Začátek trasyZačátek trasy: Marina Týnec nad Labem Konec trasyKonec trasy: Marina Týnec nad Labem Délka trasyDélka trasy: 26km Obtížnost trasyObtížnost trasy: Lehká Typ kolaTyp kola: Horské, Trekové