Neobjevená místa

Objevte více

Výlety do středních Čech měly na britském trhu úspěch

Publikováno: 10.3.2020

Výlety do středních Čech měly na britském trhu úspěch

Měsíční online kampaň zaměřenou na výlety do středních Čech spustila Středočeská centrála cestovního ruchu, p.o. (SCCR) ve spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism ve Velké Británii. V průběhu kampaně bylo zakoupeno 10 941 letů což je o 17 % více než ve stejném období minulého roku.
Kampaň s názvem „Beyond Prague“ probíhala na kanálech britské letecké společnosti Jet2, která má s Prahou šest přímých leteckých spojení. Cílem bylo představit konkrétní turistické atraktivity středních Čech (Kutná Hora, Český ráj, Karlštejn) a přivést zahraniční návštěvníky mimo hlavní město. Mediamix využíval blogu, krátkých videí na Facebooku a Instagramu a Email Marketingu, který v rámci booking engine kampaní skvěle funguje.

Online kampaň s leteckou společností Jet2 na UK trhu dopadla nad naše očekávání. Příspěvky na sociálních sítích a článek na blogu se zobrazily více než milionkrát. V rámci Email Marketingu se nám podařilo oslovit 70 672 přímých zájemců, což je skvělý výsledek,“ dodává Zuzana Vojtová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.


 
 
load